کلبه قلب

در این کلبه ی قلب دریا ای از عشق جاری ست !

کلبه قلب

در این کلبه ی قلب دریا ای از عشق جاری ست !

...

پسر : چرا گریه میکنی‌ گلم؟
دختر : هیچی‌ ،همینطوری
پسر عشقشو بغل می‌کنه و میگه ،ببخشید.
دختر: چرا ؟ تو که کاری نکردی
پسر : چرا .من اونجا نبودم که ازت حمایت کنم جلوی کسی‌ که باعث ناراحتیت شد ..♥ 

  

 

نظرات 2 + ارسال نظر
bina L.A شنبه 28 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:19 ب.ظ http://persianlonelyangel.persianblog.ir

روزـی میــرسَد. بـــی ـهیــــچ خَبـــَـــری. بــآ کولـــــه بــــآر تَنهـــآییـَم. دَـر جـــآده هــآـی بـی انتهــــآی ایـن دنیــآـی عَجیـــــب. رـآه خــــوآهم افتـــــآد. مَـــن کـــه غَریبـــــم. چـــه فَــــرقی دـآرد کجـــــآی ایـــن دنیــــــآ بـآشــــم. همــه جــــآی جهــــآن تنهـــــآیی بــــآ مَـــن است...
آپم عزیز

همه جای جهان تنهایی با من است ... قبولش دارم ۱۰۰٪

فاطمه پنج‌شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 07:10 ق.ظ

ما همه مسافریم و غریب !
بهتر بگیم ؛ همه جای جهان تنهایی و عشق با من است

بسیار زیبا ... مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد