کلبه قلب

در این کلبه ی قلب دریا ای از عشق جاری ست !

کلبه قلب

در این کلبه ی قلب دریا ای از عشق جاری ست !

تو را من چشم درراهم ...

تو را من چشم در راهم شبا هنگام  

که میگیرند در شاخ تلاجن سایه ها رنگ سیاهی 

و زان دل خستگانت راست اندوهی فراهم 

تو را من چشم در راهم . 

 

شبا هنگام در آن دم که برجا دره ها چون مرده ماران خفتگان اند‌‌؛ 

در آن نوبت که بندد دست نیلوفر به پای سرو کوهی دام 

گرم یادآوری یا نه من از یادت نمیکاهم؛ 

تو را من چشم درراهم. 

                                                  «نیما یوشیج»

 

          

تفاوت ها..

  هفت شهر عشق:                                                    هفت مرحله یک رابطه:

  شهر اول: نگاه و دلربایی                                          مرحله اول: حرف و دل فریبی

  شهر دوم: دیدار و آشنایی                                          مرحله دوم: کلک و بازی

  شهر سوم: روزهای شیرین                                       مرحله سوم: امید های واهی

  شهر چهارم: بهانه و فکر جدایی                                 مرحله چهارم: خسته از یکنواختی

  شهر پنجم: بی وفایی                                               مرحله پنجم: محالاتی جدید و تازه

  شهر ششم: دوری و بی اعتنایی                                 مرحله ششم: گفتمان بی محتوا

  شهر هفتم: اشک و آه وتنهایی                                   مرحله هفتم: کینه و بغض و انتقام   

     Love 009 عکس های جدید LOVE