کلبه قلب

در این کلبه ی قلب دریا ای از عشق جاری ست !

کلبه قلب

در این کلبه ی قلب دریا ای از عشق جاری ست !

گفتم غم تو دارم...

گفتم غم تو دارم گفتا غمت   سرآید                   گفتم که ماه من شو گفتا اگر بر آید

گفتم ز مهر ورزان   رسم وفا   بیاموز                    گفتا ز خوب رویان این کار کمتر  آید 

گفتم که بر خیالت راه   نظر     ببندم                   گفتا که شبروست او از راه دیگر  آید 

گفتم که بوی زلفت گمراه  عالمم کرد                  گفتا اگر بدانی هم  اوت  رهبر    آید 

گفتم خوشا هوایی کز باد  صبح خیزد                  گفتا خنک نسیمی کز کوی دلبر آید 

گفتم که نوش لعلت مارا به آرزو کشت                 گفتا تو بندگی کن کاو بنده پرور  آید 

گفتم دل رحیمت کی عزم صلح    دارد                 گفتا مگوی با کس تا  وقت آن  درآید    

گفتم زمان عشرت دیدی که چون سرآمد                

گفتا خموش حافظ کاین غصه هم سر آید                

      

               

عشق...

عشق کلمه ایست که بار ها شنیده می شود ولی شناخته نمی شود.
عشق صداییست که هیچ گاه به گوش نمی رسد ولی گوش را کر می کند.
عشق نغمه ی بلبلیست که تا سحر می خواند ولی تمام نمی شود.
عشق رنگیست از هزاران رنگ اما بی رنگ است.
عشق نواییست پر شکوه اما جلالی ندارد.
عشق شروعیست از تمام پایان ها اما بی پایان است.
عشق نسیمیست از بهار اما خزان از آن می تراود.
عشق کوششیست از تمام وجود هستی اما بی نتیجه.
عشق کلمه ایست بی معنی ولی هزاران معنی دارد.
عشق.........
عشق 10 عنصر است اما عنصر آخر آن تمام معنی را می رساند ولی معنی آن گفتنی نیست. 


        del ava_39.jpg

پیمان نامه

می خواهم امشب از ماه قول بگیرم که هر وقت دلم برایت تنگ شد

 

در دایره حضورش تو را به من نشان دهد

 

می خواهم امشب با رازقی ها عهد ببندم

 

هر وقت دلم هوای تو را کرد

 

عطر حضور مهربان تو را با من هم قسمت کنند

 

می خواهم امشب با دریای خاطره ها قرار بگذارم

 

که هروقت امواج پر تلاطم یادها خواستند قایق احساس مرا بشکنند

 

دست امید و آرزوی تو مرا نجات دهد

 

می خواهم امشب با تمام قلب هایی که احساس مرا می فهمند و می شنوند

 

پیمان ببندم که هر وقت صدای قلب بی قرار م را هم شنیدند

 

عشقم را سوار بر ضربانهای بی تابی به تو برسانند.... 

 

 

 

عکس عاشقانه

                                    

 

                                  

                                    بقیه عکس ها را در ادامه مطلب ببینید                            

ادامه مطلب ...