کلبه قلب

در این کلبه ی قلب دریا ای از عشق جاری ست !

کلبه قلب

در این کلبه ی قلب دریا ای از عشق جاری ست !

...

خیابان در نیمه شب ها مثل من است !

هر از چندی خاطره ای بی احتیاط می گذرد ...

دلم یک تصادف جدی می خواهد !
...


...پر سر و صدا !

آمبولانس ها سراسیمه وارد شوند !

و کار از کار بگذرد . . . 
  
خیابان در نیمه شب ها مثل من است !

هر از چندی خاطره ای بی احتیاط می گذرد ...

دلم یک تصادف جدی می خواهد !

...پر سر و صدا !

آمبولانس ها سراسیمه وارد شوند !

و کار از کار بگذرد . . .
نظرات 6 + ارسال نظر
یونس پنج‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:54 ق.ظ http://guardian.blogsky.com

سلام دریا خانوم..وب زیبایی داری..خوشحال میشم به منم سربزنی..

سلام .. مرسی .. چشم حتما سر میزنم

یونس پنج‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:27 ب.ظ http://guardian.blogsky.com

سلام نماز روزه هاتون قبول..اگه خواستین لینک کنین خبرم کنین ..منم لینکتون میکنم

باشه

bina L.A شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:12 ب.ظ

صدای باران زیباترین ترانه خداست که طنینش زندگی را برای ما تکرار می کند؛ نکند فقط به گل آلودگی کفشهایمان بیندیشیم . . .اپم و منتظر نظرت عزیزم

بسیار زیبا .. باشه میام

bina L.A شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:14 ب.ظ http://persianlonelyangel.persianblog.ir

هااااااااااااااااا
خدا نکنه این چه حرفیه

نه دیگه این برای موقعی هستش که به آخره خط رسیده باشی .. من هنوز جوونم آرزو دارم!!

نفس دوشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:20 ب.ظ

سلام.یک آرزو کنید ... این دعا را بخوانید ... یک آرزو کنید

به یاد داشته باشید که پیش از آن که این دعا را بخوانید یک آرزو کنید.

چیز دیگری وجود ندارد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که این نامه را با دیگران سهیم شوید، و در روز چهارم انتظار چیزی را بکشید. از أن که باید این نامه را به دیگران هم بفرستید متأسفم... اما خواهش می کنم این توالی را نشکنید. دعا کردن یکی از بهترین هدایای رایگانی است که می‌توانیم دریافت کنیم.

دعای زیر را بخوانید:

ای کاش امروزمان پر از صلح و آرامش باشد... ای کاش به خالق آن چنان باور داشته باشیم که چرایی برای آن چه هستید به میان نیاوریم... ای کاش پیامدهای بی‌کرانی را که زاییدهَ دعا کردن است را از خاطر نمی‌بردیم... ای کاش از نعمت‌هایی که دریافت می‌داریم استفاده کنیم ... و عشقی که نصیب‌مان می‌شود را به دیگران منتقل کنیم... ای کاش گنجایش دانستن این مطلب که مخلوق هستیم را داشته باشیم.... بگذاریم این حضور در مغز استخوان‌مان جاری شود... به وجودمان اجازه دهیم آواز بخواند، پای‌کوبی کند، ستایش کند و عشق بورزد ......

حالا، در عرض 5 دقیقه این نامه را به 11 نفر بفرستید. شمارش را شروع می کنیم، 1، .... علت را خواهید فهمید .....!!!
*****************************************
اینو برام یکی فرستاده بود منم مجبور شدم بفرستم.....

مرسی گلم

یونس دوشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:54 ب.ظ http://guardian.blogsky.com

سلام دوست من..آپم و منتظر حضور گرمتون..

سلام .. باشه حتما میام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد