کلبه قلب

در این کلبه ی قلب دریا ای از عشق جاری ست !

کلبه قلب

در این کلبه ی قلب دریا ای از عشق جاری ست !

عشق

عشق نمی پرسه تو کی هستی؟عشق فقط میگه: تو مال منی . 


عشق نمی پرسه اهل کجایی؟

 فقط میگه: توی قلب من زندگی می کنی . 


عشق نمی پرسه چه کار می کنی؟

 فقط میگه: باعث می شی قلب من به ضربان بیفته .
 

عشق نمی پرسه چرا دور هستی؟ 

 فقط میگه: همیشه با منی .
 

عشق نمی پرسه دوستم داری؟

 فقط میگه: دوست دارم 

 


نظرات 9 + ارسال نظر
آرمان سه‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:40 ق.ظ http://abdozdak.blogsky.com/

عشق چون آب زلال است
باید در عشق وضو گرفت
اگر درد پرستش داریم

زیبا بود
موفق باشی

متن قشنگی نوشتی .. مرسی

منا پنج‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:32 ب.ظ

وای خیلی قشنگ بود.حتما ........... به تو از این حرفا میزنه ها

مرسی
ببخشیده منظورتون از این نقطه چین چیه؟ ... من کسی رو ندارم که!!!

mahdye جمعه 5 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:53 ب.ظ

kheili romantik bod azize delam.khodeto hers nade.

مرسی عزیزم ...

mozhdeh جمعه 5 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:15 ب.ظ http://www.anaheta.loxblog.com

سلام عزیزم میخواستم بگم وبلاگ خیلی قشنگی داری عزیزم و میخواستم بگم ک من از اسمت خییییییییییییییییییلی خوشم میاد!!بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس اینم یه راه پر بوس برا عزیز ترین دوست................

سلام
مرسی از حضورت عزیزم
بوس

saeid شنبه 6 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:43 ب.ظ http://www.grave-stone.blogsky.com

تو آمدی که بگویی: اگر... اگر می رفت...

تو آمدی و کسی داشت سمت در می رفت!



تو آمدی و چنان زل زدی به پوچی من

که داشت حوصله ی انتظار سر می رفت!!



تو آمدی و کسی گوشه ی غزل هی با ↓

ردیف و قافیه هایی عجیب ور می رفت



تو آمدی، کلماتی که مرد ساخته بود

شبیه صابون از دست شعر در می رفت



از اینکه آمده تا... بیشتر پشیمان بود

از اینکه آمده تا... هرچه بیشتر می رفت!



اشاره کرد خدا سمت پرتگاه... ولی ↓

به گوش من... و تو این حرف ها مگر می رفت!





تو آمدی که بگویی... به گریه افتادی!

و پشت پنجره انگار یک نفر می رفت

خیلی قشنگ بود .. مرسی

saeid یکشنبه 7 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:47 ب.ظ http://www.grave-stone.blogsky.com

گفتی دوستت دارم

و من به خیابان رفتم !

فضای اتاق برای پرواز کافی نبود ....

وای .. خیلی قشنگ بود .. مرسی

zahra دوشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:48 ب.ظ http://masoudozahra.blogsky.com

خیلی دلنشینه

مرسی عزیزدلم

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:22 ق.ظ

سلام.مطالب عاشقانه قشنگی داری...ولی ۱ سوال دارم ازت...عشق وباور داری؟؟لمسش کردی؟؟..

سلام. مرسی از اینکه اومدی ولی نمیدونم کی هستی ... در مورد سوالت بگم به عشق واقعی ایمان کامل دارم و معتقدم که همه کس نمیتونن به این عشق دست پیدا کنن .. در مورد لمس کردنش نظری ندارم! ..
میتونم بپرسم از کجا آدرس وب منو گیر آوردی گلم؟

sara دوشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:12 ق.ظ

kheili ghashang bood jenab darya!!!!!!!!!!!!!

مرسی عزیزم ... فقط جناب دریا چیه ... دریا جون!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد