کلبه قلب

در این کلبه ی قلب دریا ای از عشق جاری ست !

کلبه قلب

در این کلبه ی قلب دریا ای از عشق جاری ست !

گفتم غم تو دارم...

گفتم غم تو دارم گفتا غمت   سرآید                   گفتم که ماه من شو گفتا اگر بر آید

گفتم ز مهر ورزان   رسم وفا   بیاموز                    گفتا ز خوب رویان این کار کمتر  آید 

گفتم که بر خیالت راه   نظر     ببندم                   گفتا که شبروست او از راه دیگر  آید 

گفتم که بوی زلفت گمراه  عالمم کرد                  گفتا اگر بدانی هم  اوت  رهبر    آید 

گفتم خوشا هوایی کز باد  صبح خیزد                  گفتا خنک نسیمی کز کوی دلبر آید 

گفتم که نوش لعلت مارا به آرزو کشت                 گفتا تو بندگی کن کاو بنده پرور  آید 

گفتم دل رحیمت کی عزم صلح    دارد                 گفتا مگوی با کس تا  وقت آن  درآید    

گفتم زمان عشرت دیدی که چون سرآمد                

گفتا خموش حافظ کاین غصه هم سر آید                

      

               

نظرات 2 + ارسال نظر
f... سه‌شنبه 27 دی‌ماه سال 1390 ساعت 04:10 ب.ظ http://yekroozbadazoo.blogsky.com

man asheqe in shere hafez hastam....bhem sar bzan

باشه ... مرسی از اینکه اومدی.. بازم بیا

بهار شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:24 ب.ظ http://goldone.blogsky.com/

منم این شعرو خیلی دوس دارم

باهات موافقم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد